miércoles, 1 de mayo de 2019

Andrea roma



APS DE CATALÀ AVIPARC 

JO:

Hola, soc la Andrea roma una alumna de Maristes de 4t eso. Vaig escollir la aps de català, ja que m'encanta la gent gran, parlar amb ells i fer-los feliços. En aquest blog us explicaré l' experiencia que he viscut en aquesta APS.

Resultado de imagen de aviparc


LA CARMEN:

la Carmen és una senyora que riu molt, i li agrada parlar amb tothom. Els dos cops que he estat amb ella, sempre tenia un somriure a la cara, no hi vam parlar molt de la seva vida, però em va preguntar si coneixia als seus nets que també van a maristes, i sí els conec des de primària, són duess nens de la meva edat i un nen mes petit.


PER QUÈ AQUESTA APS?

He escollit aquesta APS perquè magrada molt ajudar  la gent, i sobretot m'encanta xerrar i jugar amb la gent gran. Vaig veure que podia agafar una experiencia com aquesta i no ho vaig pensar dos cops. i com jo esperava ha sigut un voluntariat del qual estic satisfeta de haver-lo escollit. M'ha agradat moltissim.



PRIMER DIA A AVIPARC:

El primer dia era nadal, i vam portar una postal als avis, juntament amb l' APS de castellà. Ens vam presentar, i vam jugar amb els avis al bingo, que es nota que els agrada molt, Sobretot pel premi. Aquell dia jo vaig estar amb la Carmen i un senyor  que era molt simpàtic, ja que va guanyar el bingo i el premi me'l va donar a mi, Un amor d' home.

Alumnes i usuaris a l'Aviparc en la presentació de l'APS 2019


SEGON DIA A AVIPARC: 

El segon dia vam tenir uns problemes i no vam anar a visitar els avis. 

Resultado de imagen de carita triste


TERCER DIA A AVIPARC: 

El tercer dia era un dia aualsevol, així que vam arribar i ens van dir que jugaríem al bingo, a mi em va semblar perfecte ja que  m'agrada jugar al bingo.
Abans d' entrar i estar amb ells la senyora que estava a la entrada ens va dir que hi ha un home que sempre vol guanyar el bingo i que no pasava res, que no ens espantéssim. Tot i aixi ens ho vem pasar molt bé. jo vaig estar amb la Carmen, però al meu costat tenia a mes avis ja que eram poques persones per tants avis. va ser molt divertit perquè els bingos guanyats va ser tota la meva fila de avis, una sort ja ja ja...
Ja era la hora de marxar jo m'hagués quedat més estona o almenys a fer una partida més de bingo, però ja eren les 17:30. Va ser una experiència més en la vida. 


Resultado de imagen de carita riendo
l'Oriol cantant el bingo, ho va fer molt bé ja ja ja. 


Resultado de imagen de carita riendo                                                       els avis  i jo jugant al bingo.  

Espero que us agradi el meu blogg sobre l' experiència de fer l' APS dels avis. Fins aviat!    




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Pau Angosto

Presentació:   Hola, sóc el Pau Angosto Moyano, un alumne de 4t d'ESO de Maristes sants-les corts que ha escollit l'APS de català ...