miércoles, 1 de mayo de 2019

Entrada Oriol Romeu

APS al Aviparc


Sóc l'Oriol Romeu, alumne de 4t d'ESO i us explicaré la meva experiència a l'APS de català, basada en la companyia amb gent gran. I per què la vaig escollir? Doncs perquè crec que els avis són un bé molt preuat a la nostre societat; moltes històries per descobrir, vivències trepidants i una gran saviesa.
I després d'haver-la fet la tornaria a escollir mil cops més ja que m'ha canviat totalment la manera de entendre en la vida. Pot semblar exagerat però estar allí, jugant al bingo amb ells, rient i fent bromes va ser un moment de relaxació total. Una experiència molt enriquidora en tots els àmbits, l'humà i l'acadèmic. 

Entrada del centre 









Miquel:

En Miquel és un senyor de 82 anys nascut aquí, a Sants. És fill de la potguerra tot i que mai passà gana en ella i, de jove, es casà amb la seva primera dona. Tingué 3 fills, tots homes i van créixer grans i sans. Al cap d'uns anys es separà de la seva dona i no tornà a trobar l'amor fins fa relativament poc, que es tornà a casar.




1ra sessió (14-12-18)

Vam anar a presentar-nos i els vam donar unes postals de Nadal que nosaltres vam fer a casa. Ens vam presentar tot, vam jugar al bingo i els vam fer companyia mentres berenaven. Ens vam dividir en petits grups d'unes 3-4 persones i ens situavem en taules de 2 avis. Vam ajudar-los al bingo mentres xerravem i al acabar la partida, els vam donar les postals. 







2na sessió (22-3-19)

Aquest cop nomes vam anar els 3 components del grup i només arribar ja ens vam possar a jugar al bingo un altre cop, les meves companyes es van posar a la taula amb els avis i jo vaig cantar els numeros. M'ho vaig passar d'allò més bé escoltant les anecdotes de tots els avis i avies del centre mentres feiem partides i partides de bingo i, la millor part, era veure als avis feliços d'haver guanyat la partida, explicant-nos a qui li donarien el premi que els donavem: néts, fills i nebots.






Ara només queda el dia de despedir-nos i que acabi l'APS i com bé he dit abans, ha estat una experiència molt enriquidora.








No hay comentarios:

Publicar un comentario

Pau Angosto

Presentació:   Hola, sóc el Pau Angosto Moyano, un alumne de 4t d'ESO de Maristes sants-les corts que ha escollit l'APS de català ...