miércoles, 1 de mayo de 2019

Pau Peris

Presentació Em dic Pau Peris i sóc alumne de 4t ESO D, i amb aquet blog us explicaré el que he fet a la APS de català que vaig escollir.


Primer de tot us explicaré el perquè he escollit la aps de català.
La vaig escollir perque em va semblar una molt bona idea la de anar a una residència i estar una estona amb la gent gran i fer los passar una bona estona.😇


Que m'ha causat
Sincerament m'ajudat a entendre que la vida és molt dura i que cal aprofitar-la al màxim 
ja que només n'hi ha una.


Us explicaré com eren els avis que vaig visitar en aquestes dies.

Pepita: Va néixer a Barcelona i durant la seva infància va estudiar a un col·legi de monges.
Va fer la comunió a Montserrat.
Quan era pettita jugaven al carrer, a pilota amb els seus amics.
En aquella epoca no hi havia televisió i escoltaven les novel·les a la ràdio.
Va treballar a una lleteria durant molts anys, fins que es va jubilar. 
Té un fill que és qui la porta i la va a recollir a la residència.

Antònia: té 58 anys i va néixer a Catalunya va fer la comunió, pero no va poder anar a l'escola per que la seva mare estava malalta.
Ella no va jugar molt amb les altres nenes perquè havia de cuidar de la seva mare.
Escoltaba música per la ràdio.
Té 4 germans, 2 nois i 2 noies.
No va treballar perquè era qui cuidaba de la seva familia, té un fill i dues netes i duess besnetes.😊

1r Dia  

El primer dia vam anar tots els que fem la APS, i vem portar a cadascun dels avis una postal de nadal per felicitar-los el nadal.

Resultat d'imatges de postal de nadal
Només arribar ens vem presantar als avis, i les infermeres ens van presentar  la Mercè, una dona de 103 anys, ens va impresionar molt  perquè estava molt bé per l'edad que tenia.

Com erem molts nois vam haver de marxar uns quants després d' una hora perquè els estavem posant una mica nerviosos per la novetat de tanta gent allà.

2n Dia 

No vaig poder anar per que estaba amb febre i no volia que agafessin el virus.😣




3r Dia 

Vaig poder anar ja no estava malalt.
I menys mal perquè va ser una tarda diferent, ja que vem jugar al bingo amb ells i tots junts vam passar una bona estona.



Fins aquí el meu blog sobre la APS de català.





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Pau Angosto

Presentació:   Hola, sóc el Pau Angosto Moyano, un alumne de 4t d'ESO de Maristes sants-les corts que ha escollit l'APS de català ...